Boukjes Workshops!

woensdag 15 februari 2017

Spelen met inkt en stencils

Als gastdesigner voor Dutch Doobadoo mocht ik lekker spelen met inkt en Mask stencils. Omdat het zo lekker ging en ik de resultaten te leuk vond om weg te gooien, heb ik er gelijk maar 4 kaartjes mee gemaakt!


Bij alle kaarten heb ik gewerkt met dezelfde stencils nl. de Flowers en Grunge dots. En alle kaarten kregen een Friese stempeltekst, zo leuk de nieuwe stempels van Marianne Design!


Gecombineerd met roze, frisgroen en wit...


 Bij de kaart hierboven en hieronder werkte ik op vellen van een oude Marjolein Bastin kalender. Je ziet nog de achtergrond er door heen, dit geeft een leuk effect!


Als je een paar kleuren Distress Ink gebruikt die onderling met elkaar een mooie mengkleur geven, krijg je mooie effecten en blijft het een mooi geheel!


Gebruikte Mask Art stencils Dutch Doobadoo:




Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!
Groetjes Boukje.


4 opmerkingen:

Maria V zei

Wat prachtig. Ik zie de gestempelde achtergronden steeds meer voorbij komen. Mooie serie. Petje af.

Regina de Koning zei

Gaaf mooi kleuren. Word je toch blij van.

Rosina zei

Wat ben je weer heerlijk met stencils aan de slag geweest Boukje en met een schitterend resultaat...4 super mooie kaartjes!!!

groetjes Rosina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk Boukje. Groetjes Betha