Boukjes Workshops!

zaterdag 13 oktober 2018

Hot-chocolate-mug

Ik mocht bij Jacobi vandaag al mensen inspireren met deze kaart van de hot chocolate Mug, maar ook op het inspiratieblog van Marianne Design kun je mijn kaart vinden in the Spotlight, daar vind je ook nog meer voorbeelden met deze nieuwe Collectable, klik


Ik heb deze gestanst uit het denim papier (All for the Men), met een embosfolder bewerkt en daarna met Guilding wax. Bovenaan heb ik een laagje servet geplakt (Ikea)

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Suzan zei

Wat een superleuke kaart Boukje!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

toffe kaart!

Eri zei

Wow, wat mooi Boukje!
Groetjes, Eri

Maria V zei

Bij Elma`s hobbyshop zag ik deze mal liggen. "Ja, wat doe je er mee", dacht ik. Jij laat nu dus een hele leuke kaart zien. Geweldig en mooie kleurtjes. Dat is het handige van Blogland.....je doet er heel veel ideeën op. Thanks.

Creaellenknutselsite zei

wat een super leuke kaart
groetjes ellen

Kitty zei

Wat een prachtkaart!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuk! Groetjes Betha

JanniedenButter zei

Je kaart is super gaaf Boukje!
Groetjes Jannie