Boukjes Workshops!

vrijdag 19 oktober 2018

Oranje en zwart

De challenge van Marianne Design is gisteren al begonnen, maar toen was ik naar de Paper Passion, vandaar dat ik mijn kaartje er nu hier op zet. Voor de nieuwe challenge mag je een kaart maken met de hoofdkleuren zwart en oranje.

Omdat ik niet van halloween houd, ging ik voor een mixed media kaart en heb ik gewerkt met alcohol inkt. Ik bracht het aan op yupo papier, stempelde de bomen en stanste de tak en vogeltjes.


Ik legde een cirkel op de kaart en sponsde eromheen met zwarte Distress Ink. Met het Snowflake stencil haalde ik sneeuwvlokjes weg.


Als de alcoholinkt nog niet helemaal droog is, is het nog plakkerig en blijft de goudfolie er aan plakken, mooi effect!

Gebruikte materialen Marianne Design:
-LR0558 Tiny's Peanut garland and branche,
-CS1014 Silhouette Woodland,
-CS1010 Knuffels,
-PS8012 Snowflakes.

en verder:
-alcolholinkt,
-alcohol liftink,
-Distress Ink,
-fineliners,
-transferfolie goud.

Meer voorbeelden vind je op het challengeblog, de mooie silhouetstempels kun je winnen als je meedoet met deze challenge! Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!


5 opmerkingen:

Ela zei

Mooi zeg hoe jij met die silhouet stempeltjes hebt gewerkt! Het is iets wat mij niet erg goed lukt maar dit is prachtig. Groetjes Ela

Kitty zei

Gaaf kaartje!

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtige kaartje is het geworden mooie kleurtjes op de achtergrond
groetjes ellen

Corry zei

Hallo Boukje
Ik volg je al een tijdje , wat maak je toch ontzettend leuke dingen , we hebben elkaar al eens ontmoet op een workshop , jij deed toen iets met panpastel. Je hebt ook een hele mooie blog , Ik zou je willen uitnodigen om ook eens een kijkje op mijn blog te komen nemen en eventueel mij volgen😉
Groetjes Corry

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha