Boukjes Workshops!

zaterdag 28 maart 2009

'Spring' box

Spring is in the air!! Bij dit grappige doosje springt de lente er echt uit!


De deksel van bovenaf.
Aan de binnenkant van de deksel wil ik nog een vakje plaatsen, waar je nog een briefje of geldcadeautje kan stoppen...


Ik heb geprobeerd om van verschillende fases foto's te maken. Hier zie je de basis van bovenaf, dus de deksel eraf:


Een beetje verder open:


los,


en helemaal open:



Op de site van Elaine kun je meer prachtige doosjes zien. Wil je zelf één maken, dan is er een tutorial van een klein doosje. Bij mijn doosje heb ik de maten aangepast, zodat ik de basis uit één scrapvel kon halen.
Het gebruikte papier is van Bo Bunny en American Crafts, de randen ge-inkt met Broken China Distress Ink. De kleine bloemetjes en takjes zijn geponst. De zijden bloemen (van Blokker en Wibra) zijn met stevig plastic strookjes vastgezet. Nu lijkt het alsof ze zweven.

Nu hoop ik, dat de bloemen in mijn tuin ook zo snel gaan bloeien :)

2 opmerkingen:

magic boxes zei

Boukje - this is absolutely gorgeous!

I love the colours and the flowers are so delicate.

Lovely to see the box as it opens too.

Elaine x

Manon zei

heel gaaf boukje. je komt als geroepen met je doosje want wil een boxje maken voor moederdag. En ik kan het natuurlijk ook van stevig karton eentje zelf maken :)bedankt weer voor de inspiratie