Boukjes Workshops!

vrijdag 6 maart 2009

Award

Van Wendy en Inge (edit: en ook nog van Christel) kreeg ik de volgende award:



Dank je wel dat ik een plekje in jullie top 10 van favoriete blogs heb gekregen!

Gelijk een goede reden om mijn favorietenlijst weer eens aan te passen :)
Mijn top tien momenteel, in alfabetische volgorde:
-Alma
-Bibbisdillerier
-Double Dutch
-Elly
-Frences
-Ingvild
-Jacqueline
-Mariska
-Moon
-Renny

De linken voor deze blogs vind je in de zijkant!
Veel plezier met kijken!

3 opmerkingen:

Christel zei

En ook van mij krijg je deze award Boukje! Kijk maar op m'n blog! Vind je blog altijd super!
Groet Christel

Anoniem zei

Wowww dank je wel Boukje!!!
Ik ga hem straks meteen even op mijn blog zetten!
SUper, ben er trots op hihi.

Groetjes Jacqueline

Erica zei

Dankjewel voor deze mooie award voor Double Dutch Boukje, leuk dat wij in je top tien staan!

Groetjes,
Erica