Boukjes Workshops!

woensdag 11 maart 2009

Nog een kaartje

In dezelfde serie nog een kaartje gemaakt, nu met meer kleur.


De achtergrond is weer bewerkt met tekststempel en gesso met een krantenafdruk.In de hoek een postzegel met poststempel.


Ik wilde graag de sticker (van Action) gebruiken, hieromheen een tafereeltje gemaakt met gedistressed taartkleedje, takjes, veertje en bloemetjes. Het scalloprandje met gaatjes en de blaadjes zijn gesneden met de Silhouette. Aan de zijkant is een tabje gemaakt met grungeboard, vastgezet met een splitpennetje.
De onderste helft van het taartkleedje zit aan de binnenkant. Daar heb ik ook 'Happy birthday' gestempeld met de stempel van Heidi Swapp.

Bedankt weer voor het kijken, tot de volgende keer!

Ps: Van Marieke kreeg ik ook nog eenzelfde award. Bedankt Marieke, 'k zal je naam er nog even bijzetten!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooooh weer zo mooi zeg!!!
Wat maak jij toch prachtige dingen!
Mag ik vragen hoe dat werkt met de gesso en de kranten, vind dat namelijk een super gave techniek (en die ken ik nog niet wahahaha).

Groetjes Jacqueline

M@risk@ zei

Wat weer een schattig tafereeltje. Super gedaan! Mooie techniek.

Moon Hulsman zei

OOhhh Boukje GEWELDIG Supermooi kaartje. Als je voor de tweede keer kijkt zie je toch weer wat nieuws En ik had heus wel de eerste keer goed gekeken. Knap gedaan hoor. Superkaartje
Liefs Moon

Splashes of Pink and Mint zei

Tjeetje.... wat weer een plaatje!!!! En ik moest inderdaad ook even 2x kijken, om weer andere details te ontdekken!