Boukjes Workshops!

woensdag 10 februari 2010

Book of Me: dol op taart...

Woord #3 was aan de beurt: Eten. Daar moest ik even over nadenken...
Wie bij ons jarig is, mag altijd kiezen, wat we eten. Bij mij wordt dat Chinees eten! Maar ik heb geen foto's van eten...
Tot ik op mijn tafel het taartje vond. Hé, dat is ook eten en ik ben dol op taart!!


Kopje koffie erbij, heerlijk genieten!
Zo werd het idee voor deze bladzijde geboren...


Dol op taart, ja... behalve slagroomtaart!




De labels links en rechts kun je eruit halen om de tekst te lezen.
En omdat ik met afwijkende bladzijden werk, moest ik weer rekening houden met de bladzijden ervoor...Vandaar ook even een foto van het boek tot nu toe.



Van Helga kreeg ik laatst deze award, dank je wel Helga!



Leuk dat je weer langskwam!Tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

Anja zei

Helemaal top,
En het boekje is nu al mooi.
GR Anja

Dora zei

Wat een mooi boek wordt dit zo, en tja taart met een bakje thee/koffie daar kan ik ook van genieten hoor!

Bizzy @ home zei

Ik vind 'm helemaal geweldig Boukje. Wat wordt dit mooi. Als ik dit zie kriebelt er ergens wel iets hoor;)
En over je reactie zonet: mss. heb je het wel bij het goeie end....je hoort er nog van...
Groetjes Renny

Helga zei

Hai Boukje,

Bedankt voor je reactie op mijn blog, vind het altijd zo gezellig.
Super LO heb je gemaakt voor je Book of Me.


Gr.Helga

monique zei

Ontzettende leuke layout!zo leren we steeds meer kennen.

groetjes, Monique

jacqueline zei

Wow Boukje wat word je album prachtig zeg.
Prachtig papier en vooral in combinatie met het karton, echt heel gaaf.
Je kaartje hieronder vind ik ook echt heeeeeeeeel mooi!!!

Groetjes Jacqueline

R zei

Hij wordt echt heel mooi Boukje! De kleurtjes vind ik erg leuk! Ook bij mij begint het te kriebelen door jouw uitwerkingen!