Boukjes Workshops!

zaterdag 13 augustus 2011

Have a great day!

Laatst had ik op het forum meegedaan aan een verrassingsuitdaging. Toen ik thuiskwam van vakantie, lag er een pakketje bij de post, ik had gewonnen!
Met het pakketje (zie onder) ben ik aan de slag gegaan.

De dubbele kaart zit op het bruine cardstock en kan dus nog open.


In de kaart heb ik nog een pocket gemaakt:


Hieronder het pakketje, 'k heb de afbeelding niet gebruikt. Door al de kleine dingetjes die erbij zaten, zat het kaartje vol deukjes. De konijntjes lagen nog op mijn tafel en pasten zo mooi bij het papier...



13 opmerkingen:

anneke's creaties zei

wat geweldig zo'n verrassingspakket, dat is leuk om te ontvangen en wat heb je er een mooie kaart van gemaakt, echt suuuuuper.

groetjes anneke

Jetty zei

Je hebt wat moois van je pakketje gemaakt.

Lenet zei

wat een leuk kaartje, jammer dat het afdrukje zo gedeukt was.

Gea zei

Wat een leuk kadootje, zomaar met de post!
Je hebt een heel mooie kaart gemaakt,
groetjes gea

Oeneke zei

Mooi kaartje Boukje! Om eerlijk te zijn vind ik de konijntjes ook nog leuker dan het andere prentje

corryskaart zei

echt een leuke kaart en wat fijn als je zonder dat je het verwacht een pakketje op de deurmat vind:-))
groetjes van corry

Dora zei

Wat een dotje van een kaart, erg lief!

Suzanne zei

Wat een leuk kaartje is het geworden zeg!

Margot zei

superlief kaartje, die konijntjes zijn om op te vreten!

redscrap zei

leuke kaarten
groetjes mina

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje boukje
erg leuk gemaakt
liefs chantal & sygrid

Judith zei

Wat leuk zeg zo'n verrassingspakket. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt!!

Brendaxx zei

Superschattig kaartje!