Boukjes Workshops!

zaterdag 20 augustus 2011

Vive la France

En weer eens een layout van mijn kant. Met een grote foto om de printer te testen, yes, eindelijk kan ik weer zelf foto's printen!
Deze foto is in Frankrijk gemaakt. Haha, je ziet hier niet veel van het landschap, maar ik vond de foto zo mooi!
'k Was begonnen met een kraft achtergrond, maar het wilde maar niet worden, zoals ik in mijn hoofd had. Dus ben ik overgestapt op een wit vel en toen kwam dit eruit!
Het bingokaartje heb ik eerst door de glimmer glam gehaald en toen door de Cuttlebug gedraaid.
In de achtergrond heb ik nog met water gespetterd, ik weet niet of je het kunt zien (op de foto klikken is groter)


Het rode papier is van My Mind's Eye, verder geen dessinpapier gebruikt!
De journaling ga ik op het label schrijven, ook voor layouts is de stans van tags& bookplates goed te gebruiken! De lussenrandpons is van Martha Stewart, ik vind dat onregelmatige zo leuk!


Vandaag heerlijk van de zon genoten, lekker buiten lezen, heerlijk!
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

15 opmerkingen:

Oeneke zei

Hij is heel mooi geworden, een lekker frisse LO. Maar wat is nu weer Glimmerglam? Net als ik denk dat ik het heel scrapgebeuren een beetje snap, komt er weer iets wat ik niet ken :-(

mums zei

Wat mooi weer joh!
Geniet van het weer en je boek,
fijn weekend...

Jetty zei

Boukje hij is echt prachtig.

Marcita zei

Wat een prachtige LO zeg!! Echt super!!

Wendy zei

Wat een prachtige layout

Fijn weekend Groetjes Wendy

Agnes zei

Erg mooi ,Boukje
@ Oeneke: Ik ken het ook niet hoor !
Groetjes,

Helga zei

Practige LO en de foto vind ik schitterend.


Gr.Helga

corryskaart zei

wat een geweldig zomerse LO is dit,echt een feestje om naar te kijken!
groetjes van corry

Wiebine zei

een mooie Franse layout Boukje, ik vind het altijd zo leuk hoe met je vrij weinig dessinpapier zo'n mooie layout kunt maken. Ik ben wel erg benieuwd naar je stans van tags& bookplates
groetjes,
wiebine

Judith zei

Mooie Layout is het geworden!! Erg leuk!

Groetjes Judith

Linda! zei

Mooi gemaakt...

chantal en sygrid zei

schitterende layout boukje
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Kitty zei

Mooie layout! Die pons is idd heel leuk (hebbehebbe...)

Brendaxx zei

Superlootje Boukje met een erg mooie foto.Ik vind het randje (met tekst) rondom je LO echt heel mooi er bij! Leuk idee, bedankt voor de inpiratie :)

Unknown zei

Hoi Boukje
Wat een superleuke lo. Ik heb een vraagje. Weet je zo waar je de randenpons hebt gekocht. Ik vind hem namelijk helemaal te gek.
Groetjes Wendy