Boukjes Workshops!

zaterdag 13 augustus 2011

Mijn eerste kerstkaartjes dit jaar!

Jaaa, 'k ben begonnen met mijn kerstkaarten!
'k Vind het leuk om zo nu en dan wat te maken, zodat er geen druk op komt van ik-moet-nog-zoveel-kaartjes-maken.

Bij Welmoed vond ik deze leuke vorm voor een kaart.
Dat leek me wel leuk voor een kerstkaart. 'k Heb gelijk twee gemaakt, maar hij is nogal bewerkelijk, dus dat wordt geen hele serie :)
De uitleg hoe je het moet maken vind je hier! 'k Heb ze alleen wat kleiner gemaakt, zodat het uit een A4 kan, de basis is een gelijkzijdige driehoek.




De punten trek je naar buiten,

En binnenin komt dan je boodschap.


De bloemen zijn gestanst met een creatable van Marianne, het papier is van Eline, aangevuld met papier uit de pagekit van Everydays Memories...

De rode besjes komen van een tak, ooit eens bij de Action of Xenos gehaald.
Hier binnenin goudkarton met een tekststickertje.


Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

20 opmerkingen:

Nadine zei

Wat een super leuk vorm kaart, echt tof, staat vanaf nu op mijn dit-moet-ik-ook-nog-eens-makenlijstje ;)!

mums zei

Nou ja...jij bent er op tijd bij zeg!
Superleuk gemaakt weer, succes met de rest :)
liefs, Maaike

Ellen zei

Dat ziet er wel heel bewerkelijk uit zeg!! Vind ze erg leuk!

ali van marrewijk zei

Leuk hoor heb ook al zo twee gemaakt erg leuk om te doen wel een hoop werk

Judith zei

Leuke vorm! Ga ik onthouden (of niet, kan beter de link direct opslaan, hihi)
Succes met je kerstcollectie verder!
Fijne zondag,
groetjes, Judith

corryskaart zei

echt een toffe sterkaart en ga het zeker eens proberen,heel erg leuk en mooi
groetjes van corry

Yvon zei

Groot gelijk dat je nu al een begin maakt aan al die kerstkaarten die aan het einde van het jaar bij iedereen binnen moeten vallen. Dit belooft in ieder geval veel voor je vrienden en familie, zo'n mooie kaart.
Groetjes Yvon

Maria zei

Wat een mooie kaarten Boukje! Gave vorm! En mooi die grote kerstster erop!

groetjes Maria

Jetty zei

ooooh wat gaaf

Sylvia van der Kolk zei

Wat een mooie kaart.
Erg leuk model.

Groetjes sylvia.

Annemarie zei

Erg leuk gemaakt Boukje!

anneke's creaties zei

wat een super gave kerststerkaart, zo mooi gemaakt en een leuk model ook, deze komt ook op mijn to do list, want ik vind hem geweldig mooi, bedankt voor de link.

groetjes anneke

Scrappingann zei

Het is een waanzinnige mooie kaart geworden. Super gedaan!!

Judith zei

Wat een mooie kerstkaarten. Erg leuk gedaan!

Groetjes Judith

Judith zei

Wat een kunstwerkjes!!!! En wat een werk!

Gwendolyn zei

Wat een orinele kaart! Heel erg leuk!

Liefs Gwendolyn

Annemieke zei

Ziet er geweldig uit.. maar wel ingewikkeld!! Ik zie steeds meer kerst kaarten in blog land.. Wil er alleen liever nog niet aan denken. Alleen als ik die van jou zo zie krijg ik wel inspiratie!!
Groetjes, Annemieke

Brendaxx zei

Schitterende kaart!!!! Echt super Boukje!

Knutsel en Zo zei

Wat een leuke en originele kaart.
Groetjes, Karin

chantal en sygrid zei

schitterende kaart boukje
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid