Boukjes Workshops!

zaterdag 10 april 2010

Het is weer lente!

Bij MadeByMaly mocht je een layout maken in de kleuren wit/ecru, groen, blauw en oranje. Nu had ik deze foto's nog liggen, die pasten er wel heel mooi bij en dus heb ik meegedaan en een layout gemaakt.



Ik had maar één oranje bloemetje, dus heb ik de anderen zelf gemaakt met de Nellie Snellen pons, zo passen ze er prima bij!




Achtergrond is een groen cardstock en oranje papier is van Little Yellow Bicycle.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

Klaske zei

wat ontzettend gaaf om dat zo te doen... Leuk met die hoekpons ook!!

En inderdaad, die bloemen passen er zo prima bij! Vind het randje tekst er om heen ook erg mooi!

Anoniem zei

Erg mooi geworden Boukje....wat een vrolijke kleuren....leuke blog heb je!!

Gr Martha

Dora zei

Mooi erg mooi! Leuk dat felle oranje erbij!

Kelly zei

Mooie layout heb je gemaakt! leuke kleuren en de journaling aan de zijkanten vind ik erg leuk gedaan... mooi handschrift heb je ook!

Groetjes Kelly

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een leuke foto's om te gebruiken! En inderdaad, ze passen perfect bij deze opdracht! Super lo Boukje! Vind de kleuren heel mooi uitkomen!

Karin zei

Hij is een woord super Boukje! Echt helemaal af! Groetjes, Karin

Wendy zei

wat een prachtige lay-out mooie kleurencombinatie past perfect bij de foto

Groetjes Wendy