Boukjes Workshops!

donderdag 22 april 2010

Kaartjes maken en een Award

Wat ga je maken met een groep vrouwen die nooit knutselt en je hebt de opdracht gekregen om samen kaartjes te maken?
Daar moest ik even over nadenken...


Dit is het geworden.
Iedereen kreeg een bloempot van karton, die had ik van tevoren gemaakt. Deze voorbeeldkaarten had ik meegenomen ter inspiratie. Achter de bloempot heb ik een cirkel laten plakken, waar ze de bloemen op konden plakken met tape of 3D plakkertjes.'k Heb papieren uitgezocht, mijn randponsen meegenomen, mijn retrobloemenponsen en blaadjespons. 'k Had labeltjes gemaakt met verschillende teksten, wat lint en touw erbij en daarmee moest iedereen aan de gang... Leuk om te zien, hoe sommigen echt het voorbeeld gaan namaken en anderen zelf aan de slag gaan!



Het was jammer dat ik mijn fototoestel niet mee had, wat waren ze leuk bezig en wat zijn er leuke dingen uitgkomen!

Ik ben heel slecht in Awards bijhouden... Begin april kreeg ik van Bea de volgende Award. Dankjewel Bea, 'k vind het heel leuk awards te krijgen, maar ben niet zo goed in het doorgeven...


En deze kreeg ik van Gea en Loes. Dank jullie wel! Het is wel een heel vrolijke en zonnige foto!


Dit zijn de regels voor deze award:


1) Plaats bovenstaande afbeelding van de afward op je blog.

2) Plaats een link naar de persoon waarvan je de award hebt ontvangen.

3) Geef de award door aan zoveel mensen als je maar wilt.

4) Plaats een link naar de personen aan wie je de award wilt doorgeven.

5) Laat de personen, die je genomineerd hebt, dat weten door een reactie op hun blog achter te laten.

Wil je ook zo'n mooie bloem, dan is deze voor jou!




Leuk dat je weer langskwam, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

gea zei

wat een goed idee ! ziet er leuk uit..enne NOOIT meer zonder fototoestel weg he !!

Moniek zei

Leuke kaartjes, hoor!

Groetjes Moniek

Sandra1968 zei

Wat een superleuke kaarten!

Bizzy @ home zei

Ontzettend leuke kaartjes. Wel jammer dat je geen camera bij je had.
Groetjes Renny

Unknown zei

Leuk dat het zo geslaagd was. Ik vind je voorbeeldjes erg leuk!

Bea van Ette zei

Hallo Boukje

Leuk ontwerp en goed idee!

De award is je gegund hoor..

Groetjes, Bea

Dora zei

Wat enorm leuk gedaan, en gefeliciteerd met je award!

Lenet zei

Heel leuk

Jolanda zei

Wat een mooie kaartjes,daar word een mens vrolijk van!
Groetjes,jolanda