Boukjes Workshops!

woensdag 14 april 2010

Hope you have a Beautiful Birthday!

Weer een kaartje, voor de Dutch Card Lovers #40 met onderstaande sketch.


De mooie vlinder had ik nog van Loes, ik heb 'm bespoten met Glimmermist Turquoise Blue. De achtergrond is van Lemonade, Basicgrey, het ruitjes is van Websters Page en de cirkel van Eline's vintage.'Beautiful' komt uit een scrappakketje en de rest is met de hand geschreven...





Met mijn kaart 'Geweldig!', de ronde easelkaart heb ik gewonnen bij de Double Dutch, kijk maar hier ! Leuk! De volgende challenge, een doosje maken is ook weer ontzettend leuk! Die ga ik ook zeker proberen!

Gezellig dat je weer langskwam, tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Prachtige kaart weer Boukje, en deze vlinder blijf ik geweldig vinden.:))
Bedankt voor het meedoen.

Groetjes Rosalien

Dora zei

Ow deze vind ik heel mooi!

Ilonka zei

wat eeen prachtige kaart Boukje!

Groetjes Ilonka

Inge zei

Mooie kaart weer! En gefeliciteerd met je welverdiende prijs!
Groetjes, Inge

Wendy Schoonhoven zei

Mooie kaart zeg en die vlinder is mooi geworden met die glimmermist erop, bedankt voor het meedoen, groetjes, Wendy.

Ellen zei

Leuk dat je weer meedoet met DCL Boukje! Je kaart is prachtig en die vlinder maakt het helemaal af!

Groetjes Ellen

Bea van Ette zei

Prachtige kaart!!

Groetjes, Bea

miriam zei

Mooi kaartje boukje.Leuk zo met die vlinder

bedankt voor het meedoen met DCl

groetjes miriam

Eline Doesburg zei

Woow, Super mooi He!
Vooral de vlinder vind ik super!