Boukjes Workshops!

maandag 26 april 2010

Scrapbookforum nr.14!

Het Scrapbookforummagazine nr.14 staat online!
Ik heb 'm weer in elkaar mogen zetten, toch een beetje digitaal scrappen :)
Het Designteam heeft met de bloemetjes die ze hadden gekregen weer mooie layouts weten te maken. Scrappen in de kleuren van de bloemetjes én nog een Clean&Simple layout...


Ook even bekijken? Klik dan hier en klik dan op magazine 14.

Ik had bloemetjes gekregen in de kleuren paars, roze, fuchsia en zalm, niet echt kleuren waar ik veel mee scrap, maar daardoor juist een uitdaging om er mee aan de slag te gaan.



Een layout in de kleuren van de bloemetjes...


Voor de clean & simple layout mocht je een cardstock nemen in wit of craft en verder werken in de kleuren van de bloemetjes en maximaal 3 bloemetjes gebruiken...



'k Had nog wat bloemetjes over en daarmee heb ik nog een cadeautje voor mijn moeder gemaakt. De omslag van het notitieboekje was paars en heb ik van binnen en van buiten bekleed. Achter het label heb ik het geld voor haar verjaardag gestopt...






Iedereen een fijne dag en geniet van het mooie weer!
Leuk dat je kwam kijken en tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Jetty zei

wauw wat prachtig allemaal Boukje

Dora zei

Wat een leuke werkjes allemaal en de bovenste lay out, wat een heerlijk koppie!

Wiebine zei

Wat is het weer een prachtig magazine geworden Boukje en wat een superleuke kaart heb je gemaakt voor je 'mem'!
groetjes,
Wiebine

Sandra1968 zei

Wat een mooie creaties heb je gemaakt! Heel erg leuk.

Anoniem zei

I genuinely loved interpreting this.

[url=http://www.golvochmalning.com]Malning[/url]

http:// www.katterochbeagles.com