Boukjes Workshops!

donderdag 15 april 2010

Love and Marriage

Ik zei het al, de doosjes van de Double Dutch #41 zijn zo leuk, die moet je een keer maken. De beschrijving kun je hier vinden.


De roosjes op het doosje en het boekje zijn zelfgemaakt mbv. het filmpje hier.


Als bladzijden heb ik de Bingostempel gebruikt, afgedrukt met Distress Ink Brushed Corduroy en bewerkt met Antique Linen, mijn nieuwe favoriete kleur.
Het stempeltje van het bruidspaar komt van de Action en vond ik hier wel bijpassen. Ingekleurd met Derwent kleurpotloden, de jurk een beetje inkt Antique Linen opgedaan met een blending sponsje en een paar accentjes met rode pen...


Ssst, mijn zus is binnenkort 25 jaar getrouwd, daarvoor heb ik dit gemaakt. Ze komt geloof ik nooit op mijn blog, dus ik denk dat ze dit niet ziet...:)



Het karton voor het doosje is al heel oud, ooit zo'n scrappakket gekocht, waar toch best veel vellen inzaten, die ik nooit gebruik. Maar nu toch een vel kunnen gebruiken, want voor dit doosje was het wel lekker stevig papier! Toch goed dat ik zo slecht dingen kan weggooien hè? :)



'k Ga zeker vaker van deze doosjes maken, leuk om te doen en leuk om cadeau te geven!
Leuk dat je weer kwam kijken, tot de volgende keer!

11 opmerkingen:

Karin zei

Ohh Boukje wat een leuk doosje is het geworden. Het stempeltje is ook heel leuk, toevallig heb ik het deze week ook gekocht.

Gr. Karin

Sandra1968 zei

Heel erg leuk!

Bizzy @ home zei

Wat een leuke doosjes heb je weer gemaakt.
Groetjes Renny

Marieke zei

1 woord: WAAAAAAAAUWWWWWW!!!!!

*lol*

Anoniem zei

Prachtig Boukje,dat is een feestje om te krijgen,groetjes Joke.

Linda zei

Hoi Boukje, Wat een leuk doosje heb je gemaakt! Helemaal gaaf en die roosjes en dat boekje, super ziet het er uit!
En ja, ze zijn erg leuk om te maken.
Groetjes, Linda.

Dora zei

Heel mooi, die roosjes zijn erg leuk. en ik heb ook cardstock uit zo'n pakket..ligt er maar te liggen, maar gebruik het ook als basis voor mijn bakjes...gaat het toch op!
Fijn weekend!

M@risk@ zei

Wat weer ontzettend mooi. Al je kleine details zijn zo prachtig. Fijn weekend.

Inge zei

Erg mooi Boukje, het boekje/kaartje en het doosje ~alle kleuren passen goed bijelkaar. Antique linen is idd een mooie kleur hè?
Goed weekend, Inge

Yvonne zei

Jou doosje is heel leuk geworden zeg.Ik heb ook meegedaan,Ik ga je volgen want je maakt leuke dingen hoor,kom je ook een keer bij mij kjiken zou ik leuk vinden.
http://yvonnescrappage.blogspot.com
Fijne dag
Groet Yvon

M@rtine zei

Ik vind je doosje erg leuk geworden!

Bedankt dat je gezellig mee doet aan de challenge.

Liefs Martine